Bisiklet Felsefesi

Bundan 3 ay önce iyi bir motorsiklet markasının mağazasına gidip motorlara baktım.Üzerlerinde poz verip camdan kendime baktım.Uzun boylu olduğumdan da motorun üstünde pek bir hoş ve havalo oldum doğrusu(bu 2 hatun tarafından söylendi:))
Sonra aradan 1 ay geçti ben motorsikletle aragazı verip liseli kızları salya sümük orgazmına ulaştırmak yerine neredeyse ortalama çin malı bir motor fiyatına bisiklet aldım.
Neden mi?
Çünkü benzin parası yok,ama güç sorunu var onu da planlama yaparak öğreniyorsunuz(yani planlama yapmayı da öğreniyorsunuz)
Sahil yolunda denizin hemen yanında gidebiliyorsunuz.Bazen inadına! sadece bisiklet yolunda yürüyen insanlar görseniz ve denizin insan katkılı bozulmuş kokusunu da duysanız ne sinir ne stres kalıyor insanda.
Tabi spor salonunda kıç terletmek yerine dışarıda, bazen doğada yapmak çok daha iyi sonuç veriyor.Reflekslerini güçlendiriyor.
İnsana özgür olduğunu hatırlatıyor.Önünü görmesini öğretiyor.Nereye bakarsan oraya gidiyorsun bisikletle.
Düşünce kalkmasını ,aynı şekilde düşmemeyi öğretiyor.
Belki de hayat dersi veriyor o da bize.

Hiç yorum yok: