5.Adana MTB Cup

5.ADANA MTB CUP 11 Mart Pazar günü yapıldı.Yarışa Atilla Bisiklet için GSM'nin tahsis ettiği araçla gittik.İlk gün otelden çıkıp baraj bölgesine gittik ve 1 tur atıp pisti gezdik.Akşam sezon açılışı için yapılan Federasyon toplantısına katıldık.Pazar günü,ben yarışa Elit-B klasmanında katıldım.Juniorlar,Masterlar ve Elit B kategorisindekiler aynı anda start aldı.Önceden yarış kazananlar ön sıralardaydı.Ve bizi yanlışlıkla Elit-A klasmanına yazdıkları için ismimiz okunmadı ve bu kargaşada en arkalarda kaldık.Yarış gerçekten inanılmaz zevkli geçti.Düşmekten korkuyorum ve 1 kez çok güzel düştüm.İnanın yarış esnasında düşmek bile insana keyif verebiliyor.Tam havama girmiştim ki (fotoğrafçıların olduğu kısımda insan iyice kendini kaptırıyor) zincirim koptu.Yarışın 1/7 sini bisiklet elde yürüyerek bitirdim.Sonra bisiklet camiasında tanınmış ismiyle Gabalı hocamızla zincirimizi onardık ve bir tur daha pistte turlama zevkini tattım.Ancak 3 tur başında zinciri kontrol ettiğimizde yerinden çıkmaya başladığını gördük.Ve ben de ilk yarışıma veda etmiş oldum.2 tur daha atabileceğimi düşünüyordum.Daha yorulmamıştım bile.Sonra yarış sonuçlarında zinricim koptuğundan ilk tur yarışdışı olmuğumu gördüm.Yarıştan sonra Adana'daki tanıdıklarla şehri gezdim.Gerçekten kafamdakinden çok farklıydı.Yeşil alanı bol,trafik yok,capcanlı ve modern bir şehir,bir bisikletli için de çok uygun biryer.Adanayı çok sevdim.Hatta ilerde bir iş fırsatı yakalarsam Adana'da yaşayabilirim diye bir düşünceye bile sahibim.

Hiç yorum yok: