Ömerli Yolu - Rüzgarla Muhabbet

Geçen hafta arkadaşlarla beraber antrenman için Üsküdar'dan Ömerli'ye gittik.Yol gidiş geliş 80 km'yi aşıyor.Yol inişli çıkışlı olduğundan , güzel bir antrenman yaptık.Tabi gidiş oldukça kolay geldi rüzgar o kadar hızlıydı ki 70 km hıza ulaşmakta zorlanmadım.Tabi bu gururu km-hız göstergemde onurla taşımaktayım:)
Oruçoğlu benzin istasyonunda bal-kaymaktan oluşan kahvaltıda arkadaşarın - yoruldun mu ? Sorularına gülmem üzerine - dönüşte görürsün cevabını almamın ,dönüş yolu hakkında fikir edinmeme yardımcı olduğunu söyleyebilirim.Öyle ki gruptan arkada kendimle başbaşa kaldığımda bana giderken hız rekoru kırdıran rüzgarla kavga etmekten kendimi alamadım.İnsaoğlunun nankörlüğünü kendi kendimde bu şekilde görmem kavganın şiddetini azaltmadı tabii ki.Yalnız rüzgar da öyle şiddetli esiyordu ki 25 km hıza bile ulaşmakta zorlanıyordum.Tam hızlandım derlen yol yapım çalışması sebebiyle daralan yola kamyol ya tır girmesi bana bazen rüzgar kavgasını unutturuyordu.Allahtan Çamlıca tepesindeki vericiler sayesinde yolun ne kadar kaldığını görebiliyor.Vericilerin büyük olması umudumu arttırıyordu.
Son ümraniye tünelini de geçince küvet sefası yapacağımı düşünerek motive edebiliyordum kendimi.Bu arada sol bacağıma belli belirsiz kramplar girmesi de beni biraz zorluyordu.Çünkü yolda herhangibir sebeple durursam ya da kalırsam birini arabayla beni alması için çağırmak çok koyardı doğrusu.Neyseki antemanı bitirdim.Küvet sefamı da yaptım.Biraz kestirdim.O günkü bisiklet arzum tamamen tükendi çok şükür.Tabii ertesi güne kadar.

Hiç yorum yok: